Líbí se vám reference?
Sdílejte ji s přáteli
Další reference z kategorie Doprava
Automatické dveře – Děčín hlavní nádraží
V roce 2019 proběhla rekonstrukce vstupní haly železniční stanice Děčín - hlavní nádraží. Vstup na perón prostřednictvím tří historických otočných dveří byl doplněn moderními automatickými dveřmi SPEDOS. V roce 2021 byla hala doplněna na protější straně do ulice o další 4 kusy.
Všech 7 automatických dveří posuvných bylo vyrobeno ve zvláštním odstínu světlezelené barvy RAL 6033.
Troje dřive instalované dveře jsou vybaveny elektrickým pohonem SP806NL s pohlednovou výškou 110 mm, 4 ks novějších dveří mají pohon SP808PAL o výšce pohonu 100 mm.
Vratové a bezpečnostní systémy pro mezinárodní letiště
Letiště M. R. Štefánika nebo Letiště Bratislava je mezinárodní letiště v Bratislavě. Je největším mezinárodním letištěm na Slovensku.
Nachází se přibližně 9 km od centra města, nedaleko obce Ivanka u Dunaje.
V roce 2010 se SPEDOS podílel na výstavbě nového terminálu A dodávkami dveřních a vratových systémů.
Automatické dveře pro letištní odbavovací halu – letiště Mošnov
Automatické posuvné dvoukřídlé dveře SPEDOS v prosklené fasádě letištní haly. Dveře ze standardních hliníkových profilů jsou vybaveny elektrickým pohonem SP806L s výškou krytu 150 mm.
Automatické dveře pro nádraží v Bruntále
Moderní prosklená čekárna v impozantní budově autobusového nádraží je na obou průhledových stranách vybavena automatickými posuvnými dveřmi SPEDOS v jednokřídlém provedení. Dveře jsou vybaveny kombinovanými čidly, které zajišťují otevírání a zavírání dveří i bezpečnost procházejících.
Automatické dveře pro Letiště Leoše Janáčka v Mošnově
Automatické posuvné dvoukřídlé dveře SPEDOS v prosklené fasádě letištní haly. Dveře jsou vybaveny elektrickým pohonem SP806L s výškou krytu 150 mm.
Letištní budova je vybavena několika druhy automatických dveří SPEDOS. Ve fasádě jsou instalovány dvoukřídlé AD posuvné. Nad dveřmi je umístěn pohybový detektor v ochranném krytu, který chrání zařízení před nepříznivými vlivy počasí. Ve vstupu do celního prostoru jsou dvoukřídlé automatické dveře s mléčným sklem. K automatizaci dveří byly použity jak elektropohony SP805L výšky 190 mm, tak i SP806N výšky 150 mm.
Hlavní vstup nádražní haly tvoří prosklená stěna se vsazenými automatickými posuvnými dvoukřídlými dveřmi SPEDOS. Dveřní křídla jsou vyrobena ze standardních hliníkových profilů. V nádražní hale bylo využito celoskleněné provedení automatických posuvných dveří včetně pevných bočních dílů. Celoskleněná dveřní křídla jsou připevněna k elektropohonu ocelovými kleštinami. K automatizaci dveří byly využity elektrické pohony SP806L výšky 150 mm.
Moderní WC v pražském metru – stanice Můstek
Moderní WC ve stanicích metra jsou vybaveny dvoukřídlými automatickými dveřmi posuvnými s elektrickými pohony SP806L o výšce krytu 150 mm.
Železniční stanice - vstup na perón
Průchod na peron uzavírají dvoukřídlé automatické posuvné dveře v prosklené stěně z hliníkových profilů. Automatické dveře jsou vybaveny elektrickým pohonem SP806L s výškou krytu 150 mm.
Automatické dveře posuvné dvoukřídlé v nádražní budově uzavírají prodejní stánek; pokud je potřeba, umožní propojení prodejny s nádražní halou nastavením digitálního programového přepínače do polohy "otevřeno".
TWINTOUR - výzva pro české a slovenské architekty
Dveřní souprava TWINTOUR v Českém ani ve Slovenském prostředí ještě nebyla realizovaná. Holandský výrobce Boon Edam nabízí tento model již od počátku naší spolupráce v roce 1993. Největší úspěch má ve Skandinávských zemích a v Německu, kde je často instalován na letištích, v nemocnicích, nákupních centrech.