Poradna: Havarijní servis
Výhody havarijního servisu
- nonstop bezplatná havarijní linka na telefonním čísle 800 139 752
- první poradenství na tomto čísle
- s prioritní podporou vlastní logistiky
- krátké dodávky vybraných náhradních dílů
- 100% znalost zařízení, díky profesionálnímu školení pracovníků servisního oddělení
- zajištění servisního zásahu do 24 hodin
- více než 80 servisních center po celé ČR a SR
Jak fungujeme
Havarijní servis zajišťujeme v případech, kdy:
- vyprší záruční lhůta a na zařízení nastane nejaký problém,
- vrata a dveře jsou v záruční lhůtě, avšak problém byl způsoben nešetrným zacházením, nešťastnou náhodou, vyšší mocí, zásahem třetí osoby či vandalismem
- nebo nastane opotřebení či nefunkčnost dveří a vrat.
Ve všech případech je nutno zasahovat co nejrychleji, abychom mohli dostát všem svým závazkům a minimalizovat ztráty.
Naše havarijní telefonní linka má obsluhu 24 hodin denně 7 dní v týdnu, takže se na nás můžete po celý rok kdykoli obrátit se svým požadavkem. Poskytujeme telefonické poradenství v nouzových situacích a díky naší rozsáhlé síti servisních center po celé České a Slovenské republice zajišťujeme zásah do 24 hodin (dle priorit uzavřené servisní smlouvy).
Neservisujeme pouze vrata a dveře SPEDOS, ale také zařízení jiných značek. K rychlému odstranění závad na zařízení slouží také špičkově zásobovaný centrální sklad náhradních dílů ve Valašském Meziříčí.
Nejčastěji položené dotazy
Kdo přijede na servisní zásah?
Co je potřeba vědět pro objednání zásahu?
Kde objednat havarijní servis?
Kdy přijede servis?
Jak je to s dodávkou náhradních dílů?
Naposledy položené dotazy
KATEGORIE PORADNY
Let na trhu
přes 150 000 realizací
Jedno partnerství
od konzultace po servis
Non-stop servis
s garancí dojezdu
Největší servisní síť
v ČR a SR - více než 50 poboček